eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBłędy w FortisieRe: Błędy w Fortisie
  • Data: 2003-09-02 09:49:38
    Temat: Re: Błędy w Fortisie
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Alojzy Kluska"
    > zlecenie stałe deaktywuję i w czasie deaktywacji minie termin płatności
    > to wówczas występuje błąd, który uniemożliwia aktywację tego zlecenia.

    wczoraj tez w sprawie zlecen zglosilem im inny blad - nie daje sie zmienic
    daty najblizszego wykonania zlecenia (np chce pominac raz zlecenie stale i
    przeskoczyc do nastepnej daty)
    Zrobilem deaktywacje takiego zlecenia a potem nie moglem juz wejsc w zadna
    modyfikacje bo nie pokazywal mi listy zlecen.

    Cos jednak robia bo zlecenie polroczne z VII odnowilo mi sie na X (za 3
    miesiace) - zauwazylem ze juz je poprawili i mam je przestawione na I 2004.

    > (......) Widać moja reklamacja nie
    > spodobała się Fortisowi bo nie uzyskałem ŻADNEJ odpowiedzi. Może na tej
    > grupie znajdę kogoś, kto potrafi wpłynąć na poprawę traktowania klientów
    > przez Fortis.

    moze moje reklamacje pomoga bo czytaja moje maile chyba z przyzwyczajenia -
    2 lata mialem rachunek srebrny z opiekunem i stale cos im zglaszalem ;-)

    jeden taki opiekun Fortisowy zabiera tu na liscie glos (prywatnie) i
    napewno ten watek zauwazy ;-))
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1