  • Date: Thu, 30 Jun 2011 21:32:19 +0200
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blog PKO Banku Polskiego

    On 11-06-30 00:14, Waldek wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości

    > Nie znam tego pana, ale az zagladnalem z ciekawosci na bloga
    > i widze wpis jak dla mnie lekko trącący myszka ... o bankomatach ze zlotem
    > Pomysl przewinal sie blisko rok temu, nawet Discovery film nakrecilo ;P
    > a na dowod link z data artyk.
    > http://finanse.wp.pl/kat,58436,title,Zamien-gotowke-
    na-zloto-w-bankomacie,wid,12266654,wiadomosc.html?ti
    caid=1c930

    > tak wiec to wcale nie Turcy sa tacy "innowacyjni" ;)

    Chyba jednak sa. To co pokazujesz (pisalem o tym przeciez we wpisie) to
    nie bankomat, a "maszyna vendingowa" do sprzedazy sztabek zlota. Turcy
    wykorzystuja zwykly bankomat (stad tylko te 1 i 1,5 gramowe sztabki), a
    nie maszyne ze zlotem.
    A ze dziennikarze niekoniecznie widza roznice, to pisza bankomat - w
    samym tekscie widzisz, ze mozna placic lokalna waluta, ale bedzie mozna
    placic karta kredowa.

    a) widziales bankomat, w ktorym sie placi (no dobra, wplatomat ;)
    b) karta kredytowa czy platnicza? Jesli dla redaktora to zadna roznica,
    to ja nie mam zadnych pytan ;)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/