eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlog PKO Banku Polskiego › Re: Blog PKO Banku Polskiego
  • Data: 2011-07-02 12:17:55
    Temat: Re: Blog PKO Banku Polskiego
    Od: Sławek <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > > Myślałem, że uda mi się załatwić tak błahą sprawę w cywilizowany sposób.
    > > Jednak to nie jest skuteczne w przypadku Inteligo.
    > >
    > > Pozdrawiam
    > >liliputek

    > Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi.

    No jak już prywatę załatwiamy to może i mnie podpowiesz...;-)
    Jest tak:
    Inteligo, Windows 7 Home 64bit, IE9

    Wypełniam formularz przelewu jednorazowego.
    W momencie gdy klikam w kalendarz i zmieniam datę przelewu na przyszłą
    WSZYSTKIE przyciski na ekranie za wyjątkiem WYCZYŚĆ stają się nieaktywne.
    Nie mogę przelewu zatwierdzić, nie mogę użyć głównego menu, nie mogę się
    nawet wylogować.
    Jeżeli nie użyję zmiany daty to wszystko jest OK (akurat zlecałem w sobotę
    na poniedziałek, więc mi rybka)

    I tak mam od kilku dni (albo dłużej i nie zauważyłem)

    Co jest?
    Aktualizacja w Inteligo, aktualizacja Javy w kompie czy co?

    -- Sławek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1