    From: Sławek <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blog PKO Banku Polskiego
    Date: Sat, 2 Jul 2011 14:17:55 +0200

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości grup

    > Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi.

    No jak już prywatę załatwiamy to może i mnie podpowiesz...;-)
    Jest tak:
    Inteligo, Windows 7 Home 64bit, IE9

    Wypełniam formularz przelewu jednorazowego.
    W momencie gdy klikam w kalendarz i zmieniam datę przelewu na przyszłą
    WSZYSTKIE przyciski na ekranie za wyjątkiem WYCZYŚĆ stają się nieaktywne.
    Nie mogę przelewu zatwierdzić, nie mogę użyć głównego menu, nie mogę się
    nawet wylogować.
    Jeżeli nie użyję zmiany daty to wszystko jest OK (akurat zlecałem w sobotę
    na poniedziałek, więc mi rybka)

    I tak mam od kilku dni (albo dłużej i nie zauważyłem)

    Co jest?
    Aktualizacja w Inteligo, aktualizacja Javy w kompie czy co?

    -- Sławek