    From: Marek <z...@c...xn>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blokada kasy
    Date: Sun, 09 Jan 2011 12:38:35 +0100

    W dniu 2011-01-07 13:46, Grażyna.Ł pisze:
    > A co to za bank tak dzia?a je?eli mo?na wiedzieae. Przed takimi cwaniakami
    > trzeba ostrzegaae,to? to rozbój w bia?y dzien, na co niektóre banki sobie
    > pozwalaj?.

    Nie mam prawniczego wykształcenia i nie wiem czy aby bank nie ma prawa
    rozpatrywać mojej reklamacji przez okres 30 dni, ponadto mam obawy czy
    aby moja kopia emaila reklamacyjnego bez potwierdzenia dotarcia do nich
    nie jest nic warta. Dlatego póki co nie będę podawał nazwy banku w
    obawie o własną skórę. Zamierzam wysłać reklamację poleconym za
    potwierdzeniem odbioru i czekać (tylko jak długo?).
    Wiem, że grupie jest całkiem spora grupka ludzi pracujących w sektorze
    bankowym i sądziłem iż oni podpowiedzą mi jak powinienem postąpić.
    Niestety nie mogę się pożegnać się z tą instytucją jak radził mi
    Przemysław. Znajomy podpowiada mi aby sprawą zainteresować Komisję
    Nadzoru Finansowego.

    --
    Marek