  • Data: 2011-12-30 18:21:02
    Temat: Re: Bluecash i Eurobank zamiast kk mBanku?
    Od: "konikpolny" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ostatni raz odpowiem chociaz widze, ze eot jest dla ciebie za trudne do
    zrozumienia i brniesz dalej a nie wiesz z kim grasz.cienki bolek jestes
    chlopcze. dev to ok 30-40% calosci wiec dla tego przypadku jak to poskladasz
    w calosc wyjdzie ci max 1h no chyba, ze tak jak juz pisalem ty to robisz w
    pol roku ...i dmuchasz cene klientom na max ('bardzo wysokie p-o'). dla mnie
    bez roznicy czy walnie ktos ifa czy napisze sobie selecta robiacego mi minus
    z czarna lista bo czas pracy porownywalny przy tak malym tasku a ty sie
    czepiasz bo nie spodziewales sie ze jednak nie wykladam kafelek i usilnie
    chcesz mi udowodnic, ze nie pracuje w zawodzie. a ze hardkody sa
    nieeleganckie - zgadzam sie ale kazdy koder jakiego widzialem mowil, ze jest
    swietny, zeby kodowac jak ucza w ksiazkach, good practices itp a potem
    spier**l kod jak kazdy przed nim i kazdy po nim(nie czarujmy sie taka
    prawda - im wiekszy projekt tym bardziej go sie spier**li - tak bylo i
    bedzie zawsze) i ja po tylu latach stwierdzam, ze takie rzeczy nie maja juz
    znaczenia bo i tak zawsze sie spier**li. jak juz chcesz wiedziec (chociaz to
    nie grupa o inf) to moja jak to nazwales wybitna teoria jest poprata 15
    letnim stazem w roznych firmach i wiele w zyciu juz widzialem/robilem (swoja
    droga najwiekszy burdel w appkach maja wlasnie ubezpieczyciele i banki) - i
    sposobow obchodzenia normalnego obiegu dokumentow i procedur i tworzenia
    potem tego sztucznie. jak cos trzeba zrobic krytycznie to sie poprsotu to
    robi bo czas nagli a potem pisze papiery albo mysli o obiegu i innych
    rzeczach - bywa ze sie wchodzi na prod no niestety BYWA... i nie cuduj bo
    wszedzie gdzie bylem jak sie palilo (tak tak, wiem - u ciebie jest na 100%
    inaczej) to sie normalny obieg obchodzilo i sie to zawsze udawalo zrobic, z
    reszta jak zauwazyles lub nie: nie jestem przesadnym zwolennikiem
    marnotrawienia czasu. wyszedles z twierdzeniem ze nikt 'tego' nie bedzie
    robil bo ktos przeczytal ze jest to mozliwe, wiec ci mowie, ze bedzie,
    szczegolnie jak dobrze uzasadnisz taka inicjatywe i puscisz jako priorytet
    wysoki, mala zmiana, maly task, niskie ryzyko. to ze ty bys im to zrobil
    jako wykonawca zewn za 10k pln to juz twoj problem i bys tego projektu
    poprostu nie dostal. nie wiem jak jest w mbanku bo tam akurat nie pracowalem
    ale tak na oko liczac w tydzien takie cos spokojnie wejdzie w moim cyklu
    przechodzac przez caly proces o ktorym piszesz przy czym gros z tego czasu
    to bedzie oczekiwanie na deploye i papierki. sama reszta anal, koder, tester
    itp tak jak pisalem 1h no dobra - moze 2h wiec nie mysl, ze nikt sie nad tym
    nie pochyli - jako uzasadnienie inicjatywy wpisane bedziesz mial potencjanie
    wysokie ryzyko utraty aktywa lub cos w tym stylu i inicjatywa przejdzie bez
    problemow w trybie uproszczonym nawet. swoja droga zdaje sie rok temu mbank
    mial problem bo przelewy nie szly ze wzgl na ostatni dzien roku (nawet moge
    ci powiedziec jaki byl wtedy u nich blad bo dzien wczesniej u nas tez bylo
    podobnie) i zgadnij co sie wtedy dzialo...usuneli go w trybie niemal
    'natychmiastowym' powiedz mi, ze nie bylo dziabania na preprodzie to ja na
    to cyt: to go wyśmiewam. Just like that.
    ostatni raz ci odpisuje bo generalnie to w d... mam co o mnie sadzisz i
    rozumiem, ze chcesz zachowac twarz i bronic firmy bo sie nazwiskiem
    podpisujesz a ja nie wiec ty masz gorzej. wiem jak to dziala bo w tym siedze
    juz za dlugo i takie glodne kawalki to mozesz pisac sobie tym co nie widzeli
    tego wszystkiego od srodka, z reszta sam moze gdzies siedzidz z daleka od
    tego wszystkiego jako pm i tylko podpisujesz jakies swistki...niestety ale
    prawda boli i moze lepiej ze oni o wielu rzeczach nie wiedza bo mi czasem
    wlos na glowie staje jak to widze ale tak to jest juz niestety wiec z laski
    swoje miej roche godnosci i nie ucz ojca dzieci robic bo chciales mnie
    osmieszyc i nie wyszlo - bywa...
    starczy bo juz dosc czasu zmarnowalem
    bez odbioru