  • Data: 2012-07-06 13:19:25
    Temat: Re: Brac czy nie brać - hipoteczny w PEKAO SA
    Od: "Majka" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > /.../ zapytaliśmy w PEKAO o nasza wspólna
    > zdolność/.../
    > Wyszło, że zdolność jest i kredyt dostaniemy bez probelmu

    Poza wymienionymi wyżej warunkami inne wyjasnie:

    - wpłacamy 20%, marża wtedy zero.

    - oprocentowanie 6,63 lub 6,73, nie pamiętam dokładnie

    - ważna jest dla nas mozliwość nadpłacania, a to wiaże sie z aneksami - raz
    do roku nadplacamy, a ponowne przeliczenie kredytu kosztuje /aneks/ 50pln.
    Podobno innych kosztów związanych z nadpłata nie ma.

    - wizyta przedstawiceila banku (wizja lokalna nieruchomości) kosztuje 137pln

    - księga wieczysta - nie znam kosztów, ile kosztuje wpis lub założenie

    - PCC3 - tez nie pamiętam, to nie była jakas duża kwota

    - ja posiadam KK citi banku, z limitem 9000, i to każą mi zlikwidować
    NIESTETY, lubie miec ten "margines" w portfelu

    - musimy opłacić ubezpieczenie ("od ognia" - tak nazwał to konsultant),
    ubezpieczyciela możemy wybrać sami

    W PeKaO konsultant nie uznał alimentów jako dochodu. Czy inne banki też tak
    traktują?
    Ciekawostka: konsultant nie umiał jednoznacznie powiedzieć, czy będzie
    zaliczony jako dochód wpływ z wynajmu mieszkania (wynajmowane legalnie,
    umowa i podatek odprowadzany, inne niż kredytowana nieruchomość, już
    wynajmowane od dłuższego czasu).

    Majka