  • Data: 2012-07-08 14:51:41
    Temat: Re: Brac czy nie brać - hipoteczny w PEKAO SA
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A) Brać kredyt hipoteczny/mieszkaniowy w PEKAO SA, czy unikac tego banku?
    > Pomijam wyskośc procentów, opłat, prowizji, pytam tylko o szeroko
    > pojętą "przyjazność" tego banku, czy mnie czasem z nimi nerwy nie poniosą.

    dobry bank = brać!
    > B) Czy można będzie bezboleśnie i bez konsekwencji czy problemów pozbyć
    > się/wypowiedzieć karty kredytowe po jakimś czasie, np. po roku? Zrobił tak
    > ktoś?
    oczywiście, że można, weźcie karty wydajcie nimi po 500 zł i możecie
    zrezygnować BEZ konsekwencji!

    > C) Pytanie takie samo jak w B) tylko dotyczy konta osobistego którym chcą
    > mnie uraczyć.
    kosztuje 5,99 zł, ale jak będzie na nie wpływało wynagrodzenie to NIC
    nie zaplacicie

    zajmuję się kredytami hipotecznymi i ostatnio kilku moich klientów
    wypłaciło kredyty właśnie w tym banku, chociaż mieli pozytywne decyzje
    również w innych!

    > Wszelkie inne uwagi, przestrogi bardzo mile widziane.

    PeKaO SA ma obecnie bdb ofertę na tle konkurencji, jaką macie marżę kredytu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS