  • Data: 2012-07-12 15:22:18
    Temat: Re: Brac czy nie brać - hipoteczny w PEKAO SA
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Majka" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jtjv1v$5ja$1@inews.gazeta.pl...
    > Dzwoniłam do banku:
    >
    > Wyjściowe jest 1,7. Prawdopodobnie uzyskamy 1,4.
    > Czy wielkość tej marży zależy od pracownika banku, czy od innych bardziej
    > przeliczalnych kryteriów?

    Nie mam dużego doświadczenia (tylko raz brałem kredyt). Mam wrażenie, że są
    banki w których to względnie sztywno zależy od tabelek i są takie, gdzie
    jakiś ich pracownik ma większe pole manewru, ale nie ten z którym się
    bezpośrednio rozmawia.
    Jak rozglądałem się za kredytem to oferta Citi wydawała mi się słabo
    konkurencyjna, ale powiedziano mi, że jak dostarczę im lepszą ofertę innego
    banku to w ciągu jednego dnia prawie na pewno przygotują mi konkurencyjną
    ofertę. W innych bankach decyzyjność liczyła się w tygodniach.
    Planowałem to przetestować, ale w końcu nie przetestowałem więc nie powiem,
    czy faktycznie prawda.
    P.G.