eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak możliwości bezpłatnego wpłacenia pieniędzy w MultibankuRe: Brak możliwości bezpłatnego wpłacenia pieniędzy w Multibanku
  • Data: 2007-01-30 13:24:26
    Temat: Re: Brak możliwości bezpłatnego wpłacenia pieniędzy w Multibanku
    Od: "Lukasz Kowalczyk" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Z ciekawosci - jak pobierasz gotowke z konta w Multi?

    W ogóle, wpływa tam moja pensja, a za wszystko rozliczam się
    bezgotówkowo. Paręset złotych, jakie potrzebuję do niewielkich
    płatności wyjmuję sobie z konta w mBanku.

    > > Mam konto w Multibanku od kilku lat i odpowiadało mi, kiedy wpłaty
    > > były bezpłatne;Tez mam od ponad 4 lat, oplata za wplate w okienku kwoty ponizej
    10 000
    > PLN zostala wprowadzona jakies 1,5 roku temu.
    > Dopiero teraz to zauwazyles?

    Wpłacam pieniądze co parę miesięcy i dopiero parę dni temu pobrano ode
    mnie prowizję, nie jestem więc przekonany że faktycznie wprowadzono ją
    już półtora roku temu. Nie miałem pojęcia o tej opłacie, bo Multi ani
    razu jeszcze nie wysłało do mnie pocztą informacji o zmianie TOiP.

    > > dziwne że Multi nie zrobiło w cenniku furtki dla osób
    > > nie posiadających kart do konta.

    > Ja sie nie dziwie - wtedy ludzie by ta furtka walili szerokim strumieniem.

    No rzeczywiście, bo to taka atrakcyjna usługa :-) Poza tym mówię o
    sytuacjach szczególnych, jak właśnie brak karty debetowej do konta.

    > > Trudno, najwyżej rozstanę się z tym
    > > bankiem, bo z miesiąca na miesiąc jest coraz droższy, a poziom kultury
    > > osobistej pracowników coraz niższy (i mam tu na myśli zwłaszcza
    > > oddział w Arkadii w Warszawie).

    > Co do "coraz droższy" to sie nie do konca zgodze. Ja uwazam ze cena jaka
    > place za to co Multi oferuje (pomijam poziom obslugi w placowce) jest
    > rozsadna - natomiast co do obslugi - coz to chyba cena jaka sie ponosi
    > za to ze nie ma sie do czynienia z pracownikami Multi tylko pracownikami
    > franczyzobiorcy.

    Mnie zupełnie nie obchodzi, czyi pracownicy obsługują mnie w oddziale
    banku, oczekuję natomiast poziomu obsługi wyższego niż na poczcie.

    Jedyne co mnie tam jeszcze trzyma to darmowe przelewy w ramach pięciu
    złotych miesięcznej opłaty, bo poza tym nie udało mi się skorzystać z
    żadnej innej usługi poza okazjonalną wpłatą gotówki. Pracownicy tego
    banku skutecznie uniemożliwili mi wzięcie kredytu hipotecznego, a
    nawet marnego limitu kredytowego w koncie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1