eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak obsługi kart American ExpressRe: Brak obsługi kart American Express
  • Data: 2004-07-24 10:26:46
    Temat: Re: Brak obsługi kart American Express
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    >> No dobra. Klient ma przyjsc, kupic i byc zadowolony. Dlaczego mam go
    >> zmuszac do szukania w googlach co to takiego ten PolCard lub eCard i
    >> dlaczego ma im podawac dane swojej karty.
    >
    > Generalnie to najlepiej byłoby, gdyby była możliwość wyboru między
    > podaniem danych bezpośrednio sprzedawcy, albo CA.

    No, to calkiem ciekawy pomysl.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1