eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak obsługi kart American ExpressRe: Brak obsługi kart American Express
  • Data: 2004-07-25 12:30:55
    Temat: Re: Brak obsługi kart American Express
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisał:

    >>>Generalnie to najlepiej byłoby, gdyby była możliwość wyboru między
    >>>podaniem danych bezpośrednio sprzedawcy, albo CA.
    >>
    >>No, to calkiem ciekawy pomysl.
    >
    > Jeszcze ciekawsza by byla mozliwosc wybrania sposrod kilku CA. Tylko co z
    > kosztami?

    No, nie nalezy mnozyc bytow. Jedno CA mozliwosc placenia na stronach
    sklepu IMHO calkowicie wystarczy. No moze jeszcze dodatkowo jakies
    zagraniczne CA. Poza eCardem w Polsce nikt nie kosi miesiecznego
    haraczu. Kilka zagranicznych CA jakie macalem chyba tez haraczu nie
    sciagaja. Jakas oplata na starcie + prowizje od transakcji.

    Oczywiscie pozostaja koszty obslugi kilku kontrahentow (CA).

    Ale to wszystko to gdybanie niestety. Z zadnym polskim CA nie zrobi sie
    placenia na stronach sklepu, bo nie. Wiedza lepiej i koniec. A
    zagranicznego CA, ktore na to pozwala jeszcze nie namierzylem.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1