eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak wyplaty w bankomacie i znikająca kasaRe: Brak wyplaty w bankomacie i znikająca kasa
  • Data: 2005-11-09 18:24:25
    Temat: Re: Brak wyplaty w bankomacie i znikająca kasa
    Od: "Lexic" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Arek wrote....
    >
    >> Kilka dni temu probowalem wyplacic pieniadze z bankomatu sieci Euronet
    >> kartą
    >> Inteligo. Niestety bankomat po dluzszym namyśle wyswietlil komunikat , że
    >> nie możę w tej chwili zrealizować tej transakcji, powtórzyłem próbę drugi
    >> raz i również to samo......>



    Ja mialem trzy tygodnie temu identyczna sytuacje... bankomat euronetu kasy
    nie wyplacil, dlugo cos tam w srodku mielilo sie i wyskoczyl komunikat o
    niemozliwosci zrealizowania transkacji. Z konta szarpnelo mi kase a
    fizycznie nic nie dostalem. Sytuacja miala miejsce w sobote, a w pn lub
    wtorek kasa byla znow na koncie i wszystko grało. Aha nigdzie nie dzwonilem
    i nieskladalem reklamacji, blokada środków zdejmowana jest
    automatycznie..... spotkało mnie to juz kilkanascie razy i to na dodatek w
    99% w bankomatach PKO BP:) Ale znalazłem na to sposób.... z dniem 1.XII
    zamykam to konto....i zmieniam bank:) Inteligo juz podziekuje...dwa lata to
    o dwa za dużo
    Pozdrawiam
    LEXIC


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1