eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak wyplaty w bankomacie i znikająca kasa › Re: Brak wyplaty w bankomacie i znikająca kasa
  • Data: 2005-11-09 08:45:29
    Temat: Re: Brak wyplaty w bankomacie i znikająca kasa
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Może ktoś miał podobną sytuację i podpowie cokolwiek zanim zadzwonię do
    > banku.

    Poproś o warunkowe uznanie reklamacji, to będziesz miał kasę za 2 dni a nie
    za 2 miesiące. Nie wiem jak inteligo, ale to jest PKO BP, a PKO BP zawsze
    było skłonne do warunkowych uznań reklamacji.
    Takie głupoty się zdażają dość często, ostatnio miałem problem z wypłatą
    podróżnikiem z ING i tam warunkowo nie chcieli uznać i musiałem czekać ponad
    miesiąc.
    Przypomniałem jeszcze jakieeś 2 lata temu wyciągałem kasę z bankomatu w
    Gruzji kartą inteligo i po autoryzacji, już bankomat mielił kasą wyłączyli
    prąd. Kartę następnego dnia Pani wyjęła z bankomatu i mi oddała, zaś po
    powrocie złożyłem reklamację i poprosiłem o warunkowe uznanie, a następnego
    dnia zaksięgowali mi sporną kwotę; bankomat należał do Bank of Georgia i był
    na ul. Rustawellego w Tbilisi, a kwota to chyba około 500 zł.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1