  • Data: 2002-10-14 15:50:09
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest chyba malo prawdopodobne zeby osoba placaca za karte 70zl rocznie czy
    > nawet wiecej nie miala przy sobie 10zl... Ja z reguly nosze przy sobie
    > przynajmniej kilkadzisiat zlotych mimo posiadania wielu kart roznych
    > systemow. Nie chce mi sie biegac za bankomatem jak terminale padna a chce
    > kupic cole w supermarkecie...

    a mi sie nie chce specjalnie jechac pod bankomat jak wszedzie do obok
    mojego miejsca moge zapalcic kartą, terminale moga pasc choc robie
    zakupy codziennie od roku min. raz dziennie płacą kartą i chyba z raz
    miałem problem z autoryzacją, a bankomaty zdecydowanie czesciej mi
    odmawiały mimo, że rzadko z nich korzystam
    W sklepie obok maja awaryjne żelazko na takie sytuacje i nie narzekaja,
    że płacę kartą.

    > byc moze. Ale rzeczowa.

    niespecjalnie skoro prowizja jest proporcojnalne do wysokosci transakcji ..

    > o to ze traci sprzedawca.
    > Przez takich klientow pozniej sprzedawcy w ogole rezygnuja z terminali.
    > Pomijam juz fakt ryzyka pozostawiania swojego numeru karty przy kazdej
    > dupereli...

    tiaaaa szczególnie jak sie płaci maestro/visa elektron ;-)
    Jak nie potrafisz upilnowac swoich transakcji to potnij karty i zakup
    sobie złote dukaty, z pieniędzmi tez nie wiadomo moze fałszywe ;-)

    A pozatym nikt Ci nie każde zakładać tego POS'a u Ciebie ;-)
    Pozdr

    Ra-Ash