eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwBrzeziński chwali Polskę za jej politykę gospodarczą › Re: Brzeziński chwali Polskę za jej (zmienną) politykę gospodarczą :-)
    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Brzeziński chwali Polskę za jej (zmienną) politykę gospodarczą :-)
    Date: Tue, 26 May 2009 10:52:51 +0200
    Sender: a...@p...xdsl.centertel.pl

    "Skiba" <s...@W...gazeta.pl> pisze:

    > NKAB - <n...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    >
    > "Co do Brzezińskiego to nie jestem taki pewien czy to
    > prawda. Jak nie prawda to on i tak z naszmi oszołomami
    > nie będzie się zadawał. Jest ponad tym. Jeśli udzielił
    > takiego wywiadu, to chłopina chce jakoś pomóc naszym,
    > pożal się boże, politykom"
    >
    > Skoro to Twoja ocena, wyrażona na takim forum jak to tutaj, to słowa te
    > nabierają ogromnego znaczenia.
    > W końcu to podpisane jak byk "Andrzej", a nie jakiś chłopina Zbigniew
    > Brzeziński.
    > Twoje wątpliwości są zrozumiałe, gdyż ja nie jestem taki pewien, czy dla
> [...]

    Czy ty jesteś za tępy żeby odróżniać:
    a) to co powiedział sam Brzeziński w "wersji pełnej" (tu "nieznanej")
    b) to co z jego wypowiedzi zostało "skrócone" do wersji pod podanym
    wcześniej w wątku linkiem
    Jak odniosłem wrażenie że Brzeziński mówił krótko/ogólnikowo o
    długofalowej polityce gospodarczej (kilku rządów) a zostało to w
    "kolejnych cytowaniach" popychane w kierunku "obecny rząd obecnie
    prowadzi politykę gospodarczą którą Zbigniew Brzeziński (prawie)
    całkowicie popiera".
    c) dlaczego ja uważam że *przed wyborami *to takim "ogólnikowym
    dyplomatycznym schlebianiem" jak w punkcie "b" to można sobie cztery
    litery podetrzeć

    Polityka (gospodarcza) Polski prowadzona przez kolejne rządy RP nie była
    "spójna". Wiec można mówić że niektóre rządy nie zdołały "sknocić" tego
    co zrobiły inne rządy - co do tego pewnie będzie "szeroka zgoda". Tylko
    że bardzo poważna różnica zdań zacznie się w momencie ustalania które
    konkretnie rządy "knociły" a które "ustawiały na właściwym kursie" :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Czeska ziemia - najlepsza matka chleba.