  • Data: 2009-02-27 14:23:02
    Temat: Re: Byl sobie Killer...
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 15:16:23 +0100, RobertS napisał(a):

    > Jak do mnie dzwonią z numeru zastrzeżonego i proszą o podanie poufnych
    > danych to ich zwyczajnie nie podaję i tyle...

    Pani zadzwoniła, przedstawiła się, stwierdziła że w sprawie reklamacji i
    zaczęła zadawać pytania. Odmówiłem odpowiedzi, była zdziwiona, przeprosiła
    i się rozłączyła. O tym, że chciała tylko poinformować o rozpatrzeniu
    reklamacji i przeprosić za błednie pobraną prowizję dowiedziałem się z
    grupy.

    --
    Kojer