eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiByl sobie Killer... › Re: Byl sobie Killer...
  • Data: 2009-03-01 11:34:17
    Temat: Re: Byl sobie Killer...
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Robert Kois" <k...@h...pl> wrote in message
    news:1tmpugjim4o1.dlg@kojer.kojer...
    > Dnia Sun, 1 Mar 2009 15:15:12 +0400, kashmiri napisał(a):
    >
    >>>> Jak do mnie dzwonią z numeru zastrzeżonego i proszą o podanie poufnych
    >>>> danych to ich zwyczajnie nie podaję i tyle...
    >>> Pani zadzwoniła, przedstawiła się, stwierdziła że w sprawie reklamacji i
    >>> zaczęła zadawać pytania. Odmówiłem odpowiedzi, była zdziwiona,
    >>> przeprosiła
    >>> i się rozłączyła. O tym, że chciała tylko poinformować o rozpatrzeniu
    >>> reklamacji i przeprosić za błednie pobraną prowizję dowiedziałem się z
    >>> grupy.
    >> Tak wszyscy na to CallerID - a przecież można sobie ustawić fałszywy
    >> CallerID. Sam przez długi czas bawiłem się w wysyłanie sms-ów
    >> wyświetlających się jako z innego numeru.
    >
    > Ale tu nawet nie o to chodzi. Gdzie sens w wymaganiu dodatkowych danych
    > identyfikacjnych w momencie gdy chce się tylko klienta przeprosić? Bo o
    > uznaniu reklamacji wiadomo po powrocie pobranej prowizji na konto.
    > W innym przypadku po prostu oddzwoniłbym do banku na infolinię (sprawdzić
    > czy nie Polbank ;)).

    Masz rację, jeśli chodzi o konieczność uwierzytelnienia w tym przypadku.

    Ja tylko zareagowałem na traktowanie Caller ID jak świętej krowy; jak
    wyznacznika, czy rozmowa jest autentyczna. Zasada powinna być taka (i tak
    propagują w różnych krjach): zapytać się pani o numer telefonu - porównać z
    numerami infolinii podanymi przez bank - i zadzwonić na infolinię banku
    mówiąc o sytuacji. Najwyżej infolinia przełączy gdzie trzeba.

    k.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1