-
Data: 2009-03-01 11:34:17
Temat: Re: Byl sobie Killer...
Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
"Robert Kois" <k...@h...pl> wrote in message
news:1tmpugjim4o1.dlg@kojer.kojer...
> Dnia Sun, 1 Mar 2009 15:15:12 +0400, kashmiri napisał(a):
>
>>>> Jak do mnie dzwonią z numeru zastrzeżonego i proszą o podanie poufnych
>>>> danych to ich zwyczajnie nie podaję i tyle...
>>> Pani zadzwoniła, przedstawiła się, stwierdziła że w sprawie reklamacji i
>>> zaczęła zadawać pytania. Odmówiłem odpowiedzi, była zdziwiona,
>>> przeprosiła
>>> i się rozłączyła. O tym, że chciała tylko poinformować o rozpatrzeniu
>>> reklamacji i przeprosić za błednie pobraną prowizję dowiedziałem się z
>>> grupy.
>> Tak wszyscy na to CallerID - a przecież można sobie ustawić fałszywy
>> CallerID. Sam przez długi czas bawiłem się w wysyłanie sms-ów
>> wyświetlających się jako z innego numeru.
>
> Ale tu nawet nie o to chodzi. Gdzie sens w wymaganiu dodatkowych danych
> identyfikacjnych w momencie gdy chce się tylko klienta przeprosić? Bo o
> uznaniu reklamacji wiadomo po powrocie pobranej prowizji na konto.
> W innym przypadku po prostu oddzwoniłbym do banku na infolinię (sprawdzić
> czy nie Polbank ;)).
Masz rację, jeśli chodzi o konieczność uwierzytelnienia w tym przypadku.
Ja tylko zareagowałem na traktowanie Caller ID jak świętej krowy; jak
wyznacznika, czy rozmowa jest autentyczna. Zasada powinna być taka (i tak
propagują w różnych krjach): zapytać się pani o numer telefonu - porównać z
numerami infolinii podanymi przez bank - i zadzwonić na infolinię banku
mówiąc o sytuacji. Najwyżej infolinia przełączy gdzie trzeba.
k.
Najnowsze wątki z tej grupy
- KREDYTY - JAK NA CHŁOPSKI ROZUM CENY MIESZKAŃ MAJĄ SIĘ DO ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ |GOSPODARCZE ZERO #23
- po niemiecku
- Cel rachunku
- CA -- problem z logowaniem
- "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 KREDYTY - JAK NA CHŁOPSKI ROZUM CENY MIESZKAŃ MAJĄ SIĘ DO ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ |GOSPODARCZE ZERO #23
- 2024-07-05 po niemiecku
- 2024-07-02 Cel rachunku
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem
- 2024-06-29 "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku