eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiByl sobie Killer... › Re: Byl sobie Killer...
  • Data: 2009-03-01 11:15:12
    Temat: Re: Byl sobie Killer...
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Robert Kois" <k...@h...pl> wrote in message
    news:ag014vwv5uve.dlg@kojer.kojer...
    > Dnia Fri, 27 Feb 2009 15:16:23 +0100, RobertS napisał(a):
    >
    >>> Numer numerem, ale wymaganie zautoryzowania się w momencie gdy chcą
    >>> tylko
    >>> przeprosić jest idiotyzmem.
    >> Jak do mnie dzwonią z numeru zastrzeżonego i proszą o podanie poufnych
    >> danych to ich zwyczajnie nie podaję i tyle...
    >
    > Pani zadzwoniła, przedstawiła się, stwierdziła że w sprawie reklamacji i
    > zaczęła zadawać pytania. Odmówiłem odpowiedzi, była zdziwiona, przeprosiła
    > i się rozłączyła. O tym, że chciała tylko poinformować o rozpatrzeniu
    > reklamacji i przeprosić za błednie pobraną prowizję dowiedziałem się z
    > grupy.

    Tak wszyscy na to CallerID - a przecież można sobie ustawić fałszywy
    CallerID. Sam przez długi czas bawiłem się w wysyłanie sms-ów
    wyświetlających się jako z innego numeru.

    Wystarczy wrzucić w google "caller ID spoofing"...

    k.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1