eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiByl sobie Killer... › Re: Byl sobie Killer...
  • Data: 2009-03-01 11:21:54
    Temat: Re: Byl sobie Killer...
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 15:15:12 +0400, kashmiri napisał(a):

    >>> Jak do mnie dzwonią z numeru zastrzeżonego i proszą o podanie poufnych
    >>> danych to ich zwyczajnie nie podaję i tyle...
    >> Pani zadzwoniła, przedstawiła się, stwierdziła że w sprawie reklamacji i
    >> zaczęła zadawać pytania. Odmówiłem odpowiedzi, była zdziwiona, przeprosiła
    >> i się rozłączyła. O tym, że chciała tylko poinformować o rozpatrzeniu
    >> reklamacji i przeprosić za błednie pobraną prowizję dowiedziałem się z
    >> grupy.
    > Tak wszyscy na to CallerID - a przecież można sobie ustawić fałszywy
    > CallerID. Sam przez długi czas bawiłem się w wysyłanie sms-ów
    > wyświetlających się jako z innego numeru.

    Ale tu nawet nie o to chodzi. Gdzie sens w wymaganiu dodatkowych danych
    identyfikacjnych w momencie gdy chce się tylko klienta przeprosić? Bo o
    uznaniu reklamacji wiadomo po powrocie pobranej prowizji na konto.
    W innym przypadku po prostu oddzwoniłbym do banku na infolinię (sprawdzić
    czy nie Polbank ;)).

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1