eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiByl sobie Killer...Re: Byl sobie Killer...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Byl sobie Killer...
    Date: Sun, 1 Mar 2009 12:21:54 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Sender: k...@h...pl
    Message-ID: <1...@k...kojer>
    References: go6nj2$kcr$...@n...onet.pl
    <2...@4...googlegroups.com>
    <go8bs7$2a3k$1@opal.icpnet.pl>
    <8...@j...googlegroups.com>
    <y...@k...kojer>
    <c...@c...googlegroups.com>
    <1...@k...kojer> <go8sk6$1585$1@opal.icpnet.pl>
    <a...@k...kojer> <godqo0$26mf$1@news.ett.com.ua>
    NNTP-Posting-Host: bax50.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1235906517 11668 83.27.187.50 (1 Mar 2009 11:21:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Mar 2009 11:21:57 +0000 (UTC)
    X-User: kojer666
    X-Antivirus: avast! (VPS 090228-0, 2009-02-28), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:477441
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 15:15:12 +0400, kashmiri napisał(a):

    >>> Jak do mnie dzwonią z numeru zastrzeżonego i proszą o podanie poufnych
    >>> danych to ich zwyczajnie nie podaję i tyle...
    >> Pani zadzwoniła, przedstawiła się, stwierdziła że w sprawie reklamacji i
    >> zaczęła zadawać pytania. Odmówiłem odpowiedzi, była zdziwiona, przeprosiła
    >> i się rozłączyła. O tym, że chciała tylko poinformować o rozpatrzeniu
    >> reklamacji i przeprosić za błednie pobraną prowizję dowiedziałem się z
    >> grupy.
    > Tak wszyscy na to CallerID - a przecież można sobie ustawić fałszywy
    > CallerID. Sam przez długi czas bawiłem się w wysyłanie sms-ów
    > wyświetlających się jako z innego numeru.

    Ale tu nawet nie o to chodzi. Gdzie sens w wymaganiu dodatkowych danych
    identyfikacjnych w momencie gdy chce się tylko klienta przeprosić? Bo o
    uznaniu reklamacji wiadomo po powrocie pobranej prowizji na konto.
    W innym przypadku po prostu oddzwoniłbym do banku na infolinię (sprawdzić
    czy nie Polbank ;)).

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1