eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiByl sobie Killer...Re: Byl sobie Killer...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.telesweet.net!news.ett.com.ua!not-for-mail
    From: "kashmiri" <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Byl sobie Killer...
    Date: Sun, 1 Mar 2009 15:34:17 +0400
    Organization: ETT newsserver
    Lines: 34
    Message-ID: <godrrp$272i$1@news.ett.com.ua>
    References: go6nj2$kcr$...@n...onet.pl
    <2...@4...googlegroups.com>
    <go8bs7$2a3k$1@opal.icpnet.pl>
    <8...@j...googlegroups.com>
    <y...@k...kojer>
    <c...@c...googlegroups.com>
    <1...@k...kojer> <go8sk6$1585$1@opal.icpnet.pl>
    <a...@k...kojer> <godqo0$26mf$1@news.ett.com.ua>
    <1...@k...kojer>
    NNTP-Posting-Host: 94.43.112.207
    X-Complaints-To: u...@n...ett.com.ua
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.6.1
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:477444
    [ ukryj nagłówki ]


    "Robert Kois" <k...@h...pl> wrote in message
    news:1tmpugjim4o1.dlg@kojer.kojer...
    > Dnia Sun, 1 Mar 2009 15:15:12 +0400, kashmiri napisał(a):
    >
    >>>> Jak do mnie dzwonią z numeru zastrzeżonego i proszą o podanie poufnych
    >>>> danych to ich zwyczajnie nie podaję i tyle...
    >>> Pani zadzwoniła, przedstawiła się, stwierdziła że w sprawie reklamacji i
    >>> zaczęła zadawać pytania. Odmówiłem odpowiedzi, była zdziwiona,
    >>> przeprosiła
    >>> i się rozłączyła. O tym, że chciała tylko poinformować o rozpatrzeniu
    >>> reklamacji i przeprosić za błednie pobraną prowizję dowiedziałem się z
    >>> grupy.
    >> Tak wszyscy na to CallerID - a przecież można sobie ustawić fałszywy
    >> CallerID. Sam przez długi czas bawiłem się w wysyłanie sms-ów
    >> wyświetlających się jako z innego numeru.
    >
    > Ale tu nawet nie o to chodzi. Gdzie sens w wymaganiu dodatkowych danych
    > identyfikacjnych w momencie gdy chce się tylko klienta przeprosić? Bo o
    > uznaniu reklamacji wiadomo po powrocie pobranej prowizji na konto.
    > W innym przypadku po prostu oddzwoniłbym do banku na infolinię (sprawdzić
    > czy nie Polbank ;)).

    Masz rację, jeśli chodzi o konieczność uwierzytelnienia w tym przypadku.

    Ja tylko zareagowałem na traktowanie Caller ID jak świętej krowy; jak
    wyznacznika, czy rozmowa jest autentyczna. Zasada powinna być taka (i tak
    propagują w różnych krjach): zapytać się pani o numer telefonu - porównać z
    numerami infolinii podanymi przez bank - i zadzwonić na infolinię banku
    mówiąc o sytuacji. Najwyżej infolinia przełączy gdzie trzeba.

    k.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1