-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.telesweet.net!news.ett.com.ua!not-for-mail
From: "kashmiri" <x...@g...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Byl sobie Killer...
Date: Sun, 1 Mar 2009 15:34:17 +0400
Organization: ETT newsserver
Lines: 34
Message-ID: <godrrp$272i$1@news.ett.com.ua>
References: go6nj2$kcr$...@n...onet.pl
<2...@4...googlegroups.com>
<go8bs7$2a3k$1@opal.icpnet.pl>
<8...@j...googlegroups.com>
<y...@k...kojer>
<c...@c...googlegroups.com>
<1...@k...kojer> <go8sk6$1585$1@opal.icpnet.pl>
<a...@k...kojer> <godqo0$26mf$1@news.ett.com.ua>
<1...@k...kojer>
NNTP-Posting-Host: 94.43.112.207
X-Complaints-To: u...@n...ett.com.ua
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.6.1
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:477444
[ ukryj nagłówki ]
"Robert Kois" <k...@h...pl> wrote in message
news:1tmpugjim4o1.dlg@kojer.kojer...
> Dnia Sun, 1 Mar 2009 15:15:12 +0400, kashmiri napisał(a):
>
>>>> Jak do mnie dzwonią z numeru zastrzeżonego i proszą o podanie poufnych
>>>> danych to ich zwyczajnie nie podaję i tyle...
>>> Pani zadzwoniła, przedstawiła się, stwierdziła że w sprawie reklamacji i
>>> zaczęła zadawać pytania. Odmówiłem odpowiedzi, była zdziwiona,
>>> przeprosiła
>>> i się rozłączyła. O tym, że chciała tylko poinformować o rozpatrzeniu
>>> reklamacji i przeprosić za błednie pobraną prowizję dowiedziałem się z
>>> grupy.
>> Tak wszyscy na to CallerID - a przecież można sobie ustawić fałszywy
>> CallerID. Sam przez długi czas bawiłem się w wysyłanie sms-ów
>> wyświetlających się jako z innego numeru.
>
> Ale tu nawet nie o to chodzi. Gdzie sens w wymaganiu dodatkowych danych
> identyfikacjnych w momencie gdy chce się tylko klienta przeprosić? Bo o
> uznaniu reklamacji wiadomo po powrocie pobranej prowizji na konto.
> W innym przypadku po prostu oddzwoniłbym do banku na infolinię (sprawdzić
> czy nie Polbank ;)).
Masz rację, jeśli chodzi o konieczność uwierzytelnienia w tym przypadku.
Ja tylko zareagowałem na traktowanie Caller ID jak świętej krowy; jak
wyznacznika, czy rozmowa jest autentyczna. Zasada powinna być taka (i tak
propagują w różnych krjach): zapytać się pani o numer telefonu - porównać z
numerami infolinii podanymi przez bank - i zadzwonić na infolinię banku
mówiąc o sytuacji. Najwyżej infolinia przełączy gdzie trzeba.
k.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...