eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBylejaka dokładność w Getin OnlineRe: Bylejaka dokładność w Getin Online
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Q" <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bylejaka dokładność w Getin Online
    Date: Tue, 22 May 2012 10:50:05 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <jpfk18$3sn$1@node1.news.atman.pl>
    References: <jpeddv$1kh$1@inews.gazeta.pl> <jpffq0$s84$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-1-124.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1337676648 3991 89.77.1.124 (22 May 2012 08:50:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 May 2012 08:50:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:572161
    [ ukryj nagłówki ]

    > Teraz jest już OK. Widocznie w nocy bank działa inaczej.
    > Kiedy bank śpi, budzą się upiory ;-)

    Ten temat powtarza sie tyle razy, ze jest juz nudny ;).
    Sam zreszta niedawno pisalem o odpowiedzi
    jaka dostalem z getinonline:


    Dostalem odpowiedz-wyjasnienie dlaczego na kontach GetinOnline
    czasami wystepuja dziwne stany srodkow dostepnych:
    (niestety w moim przypadku zawsze na moja niekorzysc :)


    Witam
    W odpowiedzi na Pana wiadomość o treści "Wczoraj na koncie mialem 2010zl,
    nastepnie wykonalem przelew na 1000zl a dzis zamiast miec w srodkach
    dostepnych 1010zl mam jedynie 10. Taka sytuacja zdarzyla sie juz
    ktorys/ktorysnasty raz. Poprawcie to szybko, bo znowu nie mam dostepu do
    wlasnych pieniedzy.". Pragnę poinformować, że jest to problem natury
    technicznej i dotyczy wszystkich klientów banku. Bardzo przepraszamy za
    zaistniałe niedogodności oraz zapewniamy, że trwają pracę mające na celu
    naprawienie usterki. W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o
    kontakt z infolinią pod numerem 801 777 111 lub +48 22 262 00 02 czynną w
    dni powszednie w godzinach 8-22.

    Z wyrazami szacunku,
    Patryk S**********
    Młodszy Specjalista Ds. Obsługi Klienta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1