  • 1. Data: 2012-05-21 23:52:41
    Temat: Bylejaka dokładność w Getin Online
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Mamy konto oszczędnościowe z bilansem na teraz z końcówką 3.97zł.
    Już po kapitalizacji odsetek z dnia 21.maja i potrąceniu podatku z
    tegoż dnia. Robię przelew na konto skarbonkowe kwoty z końcówką
    3.34. Kto zgadnie jaka powinna być kwota po przelewie? Podpowiem -
    należy kwotę wypłaty przemnożyć przez Pi razy drzwi. Wtedy wyjdzie,
    to co zostało, czyli... końcówka 0.15. Nie 0.63, ale właśnie 0.15.
    Dlaczego? Bo tak. I już. Komu się nie podoba, to niech spada z
    banku. Nie jest to nawet różnica odsetek, gdyby zostały naliczone o
    dzisiejszy dzień za dużo, od kwoty początkowej. Tak ma być i nie
    czepiajcie się groszy :-D
    Tyle dokładności w Getin Online.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-05-22 09:39:21
    Temat: Re: Bylejaka dokładność w Getin Online
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
> [...]
    > banku. Nie jest to nawet różnica odsetek, gdyby zostały naliczone o
    > dzisiejszy dzień za dużo, od kwoty początkowej. Tak ma być i nie

    Teraz jest już OK. Widocznie w nocy bank działa inaczej.
    Kiedy bank śpi, budzą się upiory ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-05-22 10:50:05
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Teraz jest już OK. Widocznie w nocy bank działa inaczej.
    > Kiedy bank śpi, budzą się upiory ;-)

    Ten temat powtarza sie tyle razy, ze jest juz nudny ;).
    Sam zreszta niedawno pisalem o odpowiedzi
    jaka dostalem z getinonline:

    Dostalem odpowiedz-wyjasnienie dlaczego na kontach GetinOnline
    czasami wystepuja dziwne stany srodkow dostepnych:
    (niestety w moim przypadku zawsze na moja niekorzysc :)

    Witam
    W odpowiedzi na Pana wiadomość o treści "Wczoraj na koncie mialem 2010zl,
    nastepnie wykonalem przelew na 1000zl a dzis zamiast miec w srodkach
    dostepnych 1010zl mam jedynie 10. Taka sytuacja zdarzyla sie juz
    ktorys/ktorysnasty raz. Poprawcie to szybko, bo znowu nie mam dostepu do
    wlasnych pieniedzy.". Pragnę poinformować, że jest to problem natury
    technicznej i dotyczy wszystkich klientów banku. Bardzo przepraszamy za
    zaistniałe niedogodności oraz zapewniamy, że trwają pracę mające na celu
    naprawienie usterki. W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o
    kontakt z infolinią pod numerem 801 777 111 lub +48 22 262 00 02 czynną w
    dni powszednie w godzinach 8-22.

    Z wyrazami szacunku,
    Patryk S**********
    Młodszy Specjalista Ds. Obsługi Klienta

  • 4. Data: 2012-05-22 11:35:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Q napisał(a) :

    > Ten temat powtarza sie tyle razy, ze jest juz nudny ;).

    No dobra, więcej nie będę na ten temat zaczynał wątków :-)

    Swoją drogą, to nieźle musi być nakaszaniony cały system
    komputerowy. Może jeszcze nie utracili nad nim kontroli, ale nie do
    końca nad nim panują.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]