eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBylem zadowolonym klientem mBankuRe: Bylem zadowolonym klientem mBanku
  • Data: 2006-06-28 14:24:00
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie. Ale (Nie wiem dlaczego) tak ze 3 czy 4 razy w odstępach
    > parodniowych miałem zablokowany dostęp. Zresztą o tym pisałem.

    Moment, to po blokadzie dostępu do kanału 'telefon' i 'internet' (czy po
    zwykłym zapomnieniu haseł do obu w/w kanałów) konsultant może jedynie
    zamówić pakiet aktywacyjny??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1