eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBylem zadowolonym klientem mBankuRe: Bylem zadowolonym klientem mBanku
  • Data: 2006-06-28 14:25:08
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech Nawara wrote:
    > Kamil Jońca napisał(a):
    >
    >> Nie. Ale (Nie wiem dlaczego) tak ze 3 czy 4 razy w odstępach
    >> parodniowych miałem zablokowany dostęp. Zresztą o tym pisałem.
    >
    > Moment, to po blokadzie dostępu do kanału 'telefon' i 'internet' (czy po
    > zwykłym zapomnieniu haseł do obu w/w kanałów) konsultant może jedynie
    > zamówić pakiet aktywacyjny??

    Może jeszcze oddzwonić. Ale ja nie lubię spowiadać się anonimom.
    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1