    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CHF cd
    Date: Tue, 8 Sep 2015 12:18:34 +0200

    On 2015-09-08, Poldek <p...@i...eu> wrote:

    >Nie. Banki. Bo nie doszacowały ryzyka tak samo jak ich klienci.
    >BANKI się będą dokładać. Czy sobie to na kimś odbiją, to inna sprawa
    >(ich sprawa).

    Kto sie bedzie dokladal, to chyba nie jest jeszcze uchwalone. Co
    prawda wybory blisko.

    Podobnie mozna by zrzucic na banki, ze nie doszacowaly ryzyka utraty
    pracy, spadku zarobkow, czy wzrostu wiboru albo spadku cen mieszkan.

    >Podjęły ryzyko, bo były do tego namawiane.
    >No proszę weź _teraz_ kredyt w CHF na takich warunkach jak były
    >wtedy.
    >Pokaż mi że to możliwe. Ja chcę! Warunki uważam za idealne! Jestem
    >gotów świadomie podjąć ryzyko i podpisać wszystko co potrzebne.
    >Ale wiesz co? Nie da się, albo da się baaaaardzo niekorzystnie.
    >A wtedy tak samo było ze złotówkami.

    Alez dalo sie w zlotowkach. Na warunkach ... rynkowych. A ze wydawaly
    sie niekorzystne ... trzeba bylo doliczyc wzrost kursu franka i
    warunki byly korzystne :-)

    Ale to, ze sie teraz nie da, to zasluga KNF. Ktora utrudniala kredyty
    frankowe juz wczesniej.
    Ale jeszcze wczesniej nie utrudniala, wiec to wina KNF i niech ona
    placi :-)

    J.