  • Data: 2015-09-09 14:54:08
    Temat: Re: CHF cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >To była wina a) małych zarobków, b) wysokich stóp PLN.
    >Jeśli miałbym pokazywać palcem winnych, to chyba nie byłyby to akurat
    >banki.

    Nie o to chodzi - byla oferta w PLN, znali ja, wybrali CHF :-)

    >No ale skoczyły chyba?

    No, srednie zarobki poszly w gore. Ale powolutku, a frank skoczyl
    nagle.

    >Nie wszystkim oczywiście, i bez spadku PLN vs CHF też by tak było.

    Nie calkiem, bo jak Polak zarabia powiedzmy polowe tego co Niemiec, to
    tak latwo nie beda sie te zarobki podnosic.
    Musi sie euro zdewaluowac i Niemiec wiecej zarobic tych euro, albo
    zlotowka spasc w stosunku do euro.

    Gdzies tam oczywiscie bedzie kwestia, ze te zarobki beda sie zblizac,
    kiedys (juz w nowozytnych czasach) zarabialismy powiedzmy 1/4 tego, w
    przyszlosci moze byc 2/3, a dalej to hoho, mozemy nawet i tych Niemcow
    przeskoczyc :-)

    Zakladam przy tym oczywiscie ze kurs eur/chf jest w miare staly, co
    jak widac nie jest takie proste.

    J.