  • Data: 2015-09-17 17:48:56
    Temat: Re: CHF cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-17 o 17:08, J.F. pisze:
> [...]
    eja-plac-grunwaldzki-CID3-IDbL1MN.html

    >W sumie nie ma to większego znaczenia, bo czy to jest 1600, czy
    >1300+300
    >to żadna różnica. Ważne jest jaki jest koszt całkowity.

    Zadna roznica, z tym, ze na razie jak widac jest to 1600+380 :-)

    >No i? 1500 to znacznie poniżej kosztów odsetkowych raty byle kredytu
    >na
    >350 000zł w dobie niskich stóp procentowych.
    >O wkładzie własnym, koszcie wyposażenia (w sumie ze 100 000zł) i
    >grubych
    >remontach już nie wspominając.

    No coz - znajoma kupila 40m2 bez wkladu wlasnego, z naddatkiem na
    wykonczenie, i kosztuje ja to cos 1700 raty miesiecznie.
    Podejrzewam ze za ~1400 by to wynajela - pozostaje drobna kwestia
    "oplat administracyjnych" - czy to obciazalo ja czy najemce.

    >Demografia, możliwy kataster i związany z tym spadek cen
    >nieruchomości -
    >nie opłaca się.

    Uchodzcy, polityka prorodzinna, inflacja ... a moze sie jednak oplaca
    ? :-)
    Myslisz ze katastru nie przerzuca wlasciciele na najemcow ?

    >W krótkiej perspektywie (parę lat) też się nie opłaca, bo fakt spadku
    >wartości mieszkań w tym okresie jest praktycznie pewny.

    No coz, ceny sie wydaja dosc stabilne i to niskie - jak kupowac, to
    teraz.

    >Są jeszcze zalety niefinansowe (mobilność i elastyczność wyboru
    >rodzaju
    >mieszkania w zależności od sytuacji życiowej).

    No coz, w zaleznosci od punktu - mozna wynajac takim co mysla, ze tak
    taniej.
    A samemu kupic drugie, na kredyt - o ile jakis bank da :-)

    J.