  • Data: 2015-09-24 10:08:50
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca wrote:

    > Próbowałeś? Bo z opowieści moich znajomych wynika, że owo "da się" jest
    > takie illuzoryczne.

    A gdzie jest trudność?
    Ja nie próbowałem, bo nie potrzebuję.
    Natomiast nie widzę w ogóle potrzeby pytania się banku o zgodę na
    sprzedaż mieszkania. Po prostu - zgodnie z umową - trzeba wtedy spłacić
    pozostałe zadłużenie. Więc jedynie od kupującego zależy, czy nie będzie
    mu przeszkadzało, że kupuje mieszkanie z obciążoną hipoteką. Wiem, że w
    takim przypadku sporządza się odpowiednią umowę u notariusza, a hipoteka
    zostaje zwolniona z mocy prawa w momencie spłaty zadłużenia wobec banku.
    Potem trzeba jeszcze uporządkować papiery, co może potrwać kilka
    tygodni, ale bank nie ma możliwości zablokowania zwolnienia hipoteki,
    jeżeli dostał wszystkie swoje pieniądze.