  • Data: 2011-08-01 20:48:35
    Temat: Re: CHFPLN
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
    news:j1712m$299$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > tańsze zakupy po byle pierdółkę. Już rok temu było tam drogo jak cholera,
    > a co dopiero teraz.
    >
    > Choć rzeczywiście tam chyba większość PKB to banki i instytucje
    > ubezpieczeniowe, więc mają większy margines luzu niż przeciętny kraj. Ale
    > Islandię też już widziano, a chyba Szwajcarzy nie chcieliby powtórzyć
    > przypadkowo jej losów. IMO muszą jakoś się mimo wszystko zacząć bronić, to
    > nie tulipany, do nieba to nie może rosnąć. Choć w sumie to już sam nie
    > wiem... myślisz, że mogą tak po prostu mieć to wszystko w dupie?

    No jak patrze na ten wykres to mam wrażenie że dokładnie mają wszystko
    gdzieś.
    Jakby będa mieli za wysokie bezrobocie to zatrudnią swoich do banków zeby
    wpisywali odsetki otrzymywane z BRE czy innego polskiego oddziału do excela
    ręcznie...
    Ostanio często słyszę o tym "łapaniu" górek na chf/pln ale nikt jakoś
    rozsądnie nie moze mi powiedzieć kto bedzie stal po drugiej stronie
    transakcji i mi ten ewentualny darmowy lunch ufunduje... Jak nie potrafię
    zidentyfikować frajera tzn że pewnie bym nim był :).
    Gwałtownego refinansowanie na PLN nie przewiduje bo sporo jest underwater...

    george.