  • Data: 2009-02-16 13:18:01
    Temat: Re: CHFPLN 2
    Od: "gg" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gnbnk2$pig$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Jakby się te poziomy miały jutro utrwalić albo pogłębić, to możemy się
    > poczuć jakby nasze perspektywy jako kraju były wyceniane podobnie do
    > perspektyw Bangladeszu. :-)

    a są lepsze?
    lecimy na 3,50zł /1CHF niestety i żadne szczekanie naszych mondrusiów z
    rządu nic tu nie da.
    Już nie mogę tego słuchać jakim to mocarstwem gospodarczym w europie
    jesteśmy... Może powinni to po angielsku nagrać i puszczać w CNBC? Bo ONI
    chyba nie rozumieję po polsku. Jakby rozumieli to by chyba nie sprzedawali?

    --
    pozdrawiam
    P.