  • Data: 2009-02-16 20:29:28
    Temat: Re: CHFPLN 2
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > Czemu myślisz, że bez szans? Uważasz, że trwale pozostanie ponad 3,20?

    Ja osobiście uważam, że kryzys się na dobre jeszcze nie zaczął. W
    momencie kiedy na światło wyjdzie, że te wszystkie pakiety pomocowe są
    nic nie warte to dopiero będzie się działo. Nasza gospodarka jaka jest
    każdy wie, taka sama jak nasze drogi. A de facto to nasz rząd nic nie
    robi (i nie chodzi mi o zwiększanie deficytu bo to jest akurat bezsensu
    ale jakieś sensowne reformy by się przydały : zdrowotna, krus itp. bo z
    zusem to jednak chyba nic się już nie zrobi) aby czemukolwiek
    przeciwdziałać.

    O ile wcześniej ktoś jakiejś globalnej wojny nie rozpęta. Taka Rosja
    może np zbankrutować i kto wie co będzie dalej. UE też się przecież może
    rozlecieć. Czarna przyszłość nas czeka :)

    > Jutro ma mi to wrócić poniżej 3,20 i potem powoli dalej w dół! :-DDD

    Dla mnie osobiście drogie Euro jest teraz bardzo korzystne. Za to drogi
    dolar boli mnie niesamowicie. CHF jest mi na maxa obojętny :)

    --
    Mithos