  • Data: 2009-02-16 13:25:43
    Temat: Re: CHFPLN 2
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gnbpg0$akv$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > a są lepsze?
    > lecimy na 3,50zł /1CHF niestety i żadne szczekanie naszych mondrusiów z
    > rządu nic tu nie da.
    > Już nie mogę tego słuchać jakim to mocarstwem gospodarczym w europie
    > jesteśmy... Może powinni to po angielsku nagrać i puszczać w CNBC? Bo ONI
    > chyba nie rozumieję po polsku. Jakby rozumieli to by chyba nie
    > sprzedawali?

    Nie znajduję argumentu dlaczego jesteśmy aż tak znacznie gorzej wyceniani w
    stosunku do przeciętnej w regionie, np. do CHFHUF. Nawet do indyjskiej rupii
    w rok PLN stracił 25%.

    Co takiego może być aż tak źle wyceniane? Przecież obligacje i bony się jak
    na razie sprzedają, a te notowania mają charakter quasi-krachowy...

    marekz