  • Data: 2009-01-31 11:42:35
    Temat: Re: CHFPLN puka o 3 zl
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gm1bl4$rba$1@mx1.internetia.pl...

    > A jak Ci to wyszlo ? Jak polaczyles kurs i te 17mld ?
    >

    > BTW. wysoki kurs = lepszy rate na dotacje z UE, a to kupa bonusowej kasy.

    a wiesz ze RP teraz placi wiecej niz otrzymuje.
    te 17 wyszlo im nie mi , z tego ze ostatnio ktos w CNBC mowil ze
    zoobowiazania liczyli po 3,2 za EUR a teraz jest po 4,47

    w miare dobra tabelka
    http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/program
    y_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/na_strone_5
    6_mies_czlonkostwa.pdf
    http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/program
    y_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/na_strone_g
    rudzien_08.pdf

    Raczej to on by nie cieli kosztow gdyby nie musieli. Podatkow nie moga
    podnisc bo trzeba je uchwalic a to daje opoznienie legislacyjne.
    Najszybciej jest ciac koszty rzeczowe (nadmieniam ze kosztami rzeczowymi tez
    sa etaty)