eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - obsługa użytkownika kartyRe: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
  • Data: 2008-07-30 09:28:27
    Temat: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK <m...@i...pl> napisał(a):
    z windykacją :)
    >
    > Gdyby faktycznie tak bylo to oznaczaloby, ze
    >
    > 1/ bank ogranicza dostep do informacji dla dluznika - co jest watpliwe
    > etycznie

    są wysyłane wyciągi papierowe lub mailowe, jest dostep do informacji, ktore
    zresztą przez telefon udziela rowniez windykacja zamiast citiphone

    > 2/ karta moze byc wykorzystana przy autoryzacji zastepczej - bank naraza
    sie
    > na dodatkowe straty

    co to jest autoryzacja zastępcza ?


    >
    > Nie sadzisz, ze to dziwne, ze bank pozostawia limit osobie, ktora
    > niesplacala przez dlugi czas zobowiazan, a odrzuca wnioski osob, ktore
    > przeskrobaly duzo mniej?
    >

    powody niespłacania sa różne, tak jak i sporna kwota jest rózna - inaczej
    traktuje sie osobe z zaleglosciami 50 pln przez 3 miesiące a inaczej 50kpln
    przez 2 miesiące - i dlatego wlasnie z klientami windyjkacyjnymi rozmawia
    windykacja, zeby wlasciwie ocenic problem, a nie citiphone, ktory w tym
    temacie nie ma zadnego doswiadzcenia. przypadki są oceniane indywidualnie

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1