eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - obsługa użytkownika kartyRe: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
  • Data: 2008-07-30 12:45:17
    Temat: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Grzegorz Ł. <G...@l...pl> napisał(a):

    > TYLKO ŻE: karta nie została zastrzeżona, zablokowana itd. Jest ważna, mogę
    > dokonywać płatności itd. Żeby było jasne. Eh... taki paradoks właśnie
    > opisuję. Gdyby to było norlane to nie zwracałbym tym głowy. ;-)
    >
    >

    jeśli IVR przełącza Cię do windykacji to NIE ZAPŁACISZ tą kartą w sklepie (no
    chyba ze trafisz na autoryzacje offline) - właśnie dlatego że jest tymczasowo
    zablokowana w systemie autoryzacyjnym do czasu uregulowania zaległości

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1