eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - obsługa użytkownika karty › Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
  • Data: 2008-07-30 12:28:36
    Temat: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    TYLKO ŻE: karta nie została zastrzeżona, zablokowana itd. Jest ważna, mogę
    dokonywać płatności itd. Żeby było jasne. Eh... taki paradoks właśnie
    opisuję. Gdyby to było norlane to nie zwracałbym tym głowy. ;-)


    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:g6no91$bor$1@inews.gazeta.pl...
    > "Grzegorz Ł." <G...@l...pl> wrote in message
    > news:g6n282$ngu$1@news.interia.pl...
    >
    >> 2) W sytuacji przeterminowania okresu spłaty CITIBANK blokuje klientowi
    >> dostęp do serwisu ON-LINE, a usługa CITIPHONE (call-center) jest w stanie
    >> połączyć Cię tylko z działem windykacji i przeterminowanych kerdytów
    >
    > IMHO dostep jest blokowany w gdy karta zostaje zastrzezona. Nie mozesz sie
    > zalogowac, bo nie masz do czego...
    >
    > MK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1