eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
  • Data: 2004-01-05 20:06:36
    Temat: Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Czy w umowie lub regulaminie jest gdzieś napisane, że pracownik
    > banku może wprowadzać klienta w błąd?

    Nie o to chodzi - wiadomo, że nie powinien. Tyle, że dzwoniący pracownik
    działu windykacji najczęściej wszelkimi sposobami stara sie skłonić dłużnika
    do wpłacenia zaległości. Oczywiście nic nie usprawiedliwia wprowadzenia w
    błąd (o ile takie było). Jeżeli rozmowa była nagrywana (a wątpię, bo nie
    oddzwaniała infolinia), to można skutecznie reklamować taką sytuację.
    Skutkiem skutecznej reklamacji będą zapewne przeprosiny - natomiast na
    odroczenie spłaty/anulowanie długu raczej bym nie liczyła ;-)))


    >
    > I proszę, niech nikt mi nie próbuje wmówić, że wprowadzanie
    > klienta w błąd jest w porządku. Pracownik banku
    > nie ma prawa podać klientowi informacji niezgodnych
    > z regulaminem, umową, prawem itp.

    Nikt nie wmawia. Przedmiotem dyskusji stało się dość śmieszne mniemanie, że
    bank powinien zrobić cokolwiek innego niż jest zapisane w umowie i
    regulaminach oraz przypuszczenie, że bank powinien "wykazać dobrą wolę" w
    przypadku, gdy klient łamie umowę przekraczając limity zadłużenia.


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1