eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
    Date: Mon, 5 Jan 2004 21:06:36 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <btcg8c$b12$1@inews.gazeta.pl>
    References: <btcbvd$kmd$1@inews.gazeta.pl> <2...@n...onet.pl>
    <btccsi$omm$1@inews.gazeta.pl> <btcemd$iif$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-2994.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1073333325 11298 62.87.144.178 (5 Jan 2004 20:08:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Jan 2004 20:08:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: glenn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:276251
    [ ukryj nagłówki ]


    > Czy w umowie lub regulaminie jest gdzieś napisane, że pracownik
    > banku może wprowadzać klienta w błąd?

    Nie o to chodzi - wiadomo, że nie powinien. Tyle, że dzwoniący pracownik
    działu windykacji najczęściej wszelkimi sposobami stara sie skłonić dłużnika
    do wpłacenia zaległości. Oczywiście nic nie usprawiedliwia wprowadzenia w
    błąd (o ile takie było). Jeżeli rozmowa była nagrywana (a wątpię, bo nie
    oddzwaniała infolinia), to można skutecznie reklamować taką sytuację.
    Skutkiem skutecznej reklamacji będą zapewne przeprosiny - natomiast na
    odroczenie spłaty/anulowanie długu raczej bym nie liczyła ;-)))


    >
    > I proszę, niech nikt mi nie próbuje wmówić, że wprowadzanie
    > klienta w błąd jest w porządku. Pracownik banku
    > nie ma prawa podać klientowi informacji niezgodnych
    > z regulaminem, umową, prawem itp.

    Nikt nie wmawia. Przedmiotem dyskusji stało się dość śmieszne mniemanie, że
    bank powinien zrobić cokolwiek innego niż jest zapisane w umowie i
    regulaminach oraz przypuszczenie, że bank powinien "wykazać dobrą wolę" w
    przypadku, gdy klient łamie umowę przekraczając limity zadłużenia.


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1