-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "kicurek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
Date: 5 Jan 2004 23:05:01 +0100
Organization: Onet.pl SA
Lines: 35
Message-ID: <2...@n...onet.pl>
References: <btcg8c$b12$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1073340301 23598 213.180.130.18 (5 Jan 2004 22:05:01
GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 5 Jan 2004 22:05:01 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 62.233.231.42, 192.168.243.35
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:276273
[ ukryj nagłówki ]>
> > Czy w umowie lub regulaminie jest gdzieś napisane, że pracownik
> > banku może wprowadzać klienta w błąd?
>
> Nie o to chodzi - wiadomo, że nie powinien. Tyle, że dzwoniący pracownik
> działu windykacji najczęściej wszelkimi sposobami stara sie skłonić dłużnika
> do wpłacenia zaległości. Oczywiście nic nie usprawiedliwia wprowadzenia w
> błąd (o ile takie było). Jeżeli rozmowa była nagrywana (a wątpię, bo nie
> oddzwaniała infolinia), to można skutecznie reklamować taką sytuację.
> Skutkiem skutecznej reklamacji będą zapewne przeprosiny - natomiast na
> odroczenie spłaty/anulowanie długu raczej bym nie liczyła ;-)))
Ponoć była nagrywana. Reklamację złożyłem. Na anulowanie długu nie liczę (ani
nawet na odblokowanie konta) - myślałem, że napisałem poważny post, a nie żart.
> > I proszę, niech nikt mi nie próbuje wmówić, że wprowadzanie
> > klienta w błąd jest w porządku. Pracownik banku
> > nie ma prawa podać klientowi informacji niezgodnych
> > z regulaminem, umową, prawem itp.
>
> Nikt nie wmawia. Przedmiotem dyskusji stało się dość śmieszne mniemanie, że
> bank powinien zrobić cokolwiek innego niż jest zapisane w umowie i
> regulaminach oraz przypuszczenie, że bank powinien "wykazać dobrą wolę" w
> przypadku, gdy klient łamie umowę przekraczając limity zadłużenia.
Przedmiotem dyskusji było to, że bank nie ma prawa wprowadzać klienta w błąd i
kłamać!
A Kolega pewnie nie był w tzw. trudnej sytuacji finansowej, bo gdyby był, to by
wiedział, że w obecnych czasach zwrot banku do klienta "proszę wykazać dobrą
wolę" jest dość powszechny i często spotykany w pierwszym etapie rozmów,
negocjacji etc.
Nota bene - inne banki POTRAFIĄ wykazywać dobrą wolę.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto