eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kicurek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
    Date: 5 Jan 2004 23:05:01 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 35
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    References: <btcg8c$b12$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1073340301 23598 213.180.130.18 (5 Jan 2004 22:05:01
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Jan 2004 22:05:01 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 62.233.231.42, 192.168.243.35
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:276273
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > > Czy w umowie lub regulaminie jest gdzieś napisane, że pracownik
    > > banku może wprowadzać klienta w błąd?
    >
    > Nie o to chodzi - wiadomo, że nie powinien. Tyle, że dzwoniący pracownik
    > działu windykacji najczęściej wszelkimi sposobami stara sie skłonić dłużnika
    > do wpłacenia zaległości. Oczywiście nic nie usprawiedliwia wprowadzenia w
    > błąd (o ile takie było). Jeżeli rozmowa była nagrywana (a wątpię, bo nie
    > oddzwaniała infolinia), to można skutecznie reklamować taką sytuację.
    > Skutkiem skutecznej reklamacji będą zapewne przeprosiny - natomiast na
    > odroczenie spłaty/anulowanie długu raczej bym nie liczyła ;-)))

    Ponoć była nagrywana. Reklamację złożyłem. Na anulowanie długu nie liczę (ani
    nawet na odblokowanie konta) - myślałem, że napisałem poważny post, a nie żart.

    > > I proszę, niech nikt mi nie próbuje wmówić, że wprowadzanie
    > > klienta w błąd jest w porządku. Pracownik banku
    > > nie ma prawa podać klientowi informacji niezgodnych
    > > z regulaminem, umową, prawem itp.
    >
    > Nikt nie wmawia. Przedmiotem dyskusji stało się dość śmieszne mniemanie, że
    > bank powinien zrobić cokolwiek innego niż jest zapisane w umowie i
    > regulaminach oraz  przypuszczenie, że bank powinien "wykazać dobrą wolę" w
    > przypadku, gdy klient łamie umowę przekraczając limity zadłużenia.

    Przedmiotem dyskusji było to, że bank nie ma prawa wprowadzać klienta w błąd i
    kłamać!
    A Kolega pewnie nie był w tzw. trudnej sytuacji finansowej, bo gdyby był, to by
    wiedział, że w obecnych czasach zwrot banku do klienta "proszę wykazać dobrą
    wolę" jest dość powszechny i często spotykany w pierwszym etapie rozmów,
    negocjacji etc.
    Nota bene - inne banki POTRAFIĄ wykazywać dobrą wolę.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1