eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCLIR w bankach - nowa zaraza?Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Seba" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
    Date: Fri, 4 Feb 2005 14:58:30 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <cu02im$aq9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@k...eu.org> <cu00if$14c$1@inews.gazeta.pl>
    <cu01jr$1c3$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: euwebgate3qfe0.ssmb.com
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1107529110 11081 172.20.26.235 (4 Feb 2005 14:58:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2005 14:58:30 +0000 (UTC)
    X-User: bbastek13
    X-Forwarded-For: 172.20.6.161
    X-Remote-IP: euwebgate3qfe0.ssmb.com
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335903
    [ ukryj nagłówki ]


    > I to jest włąśnie niepoprawnie bo w ten sposób bank ujawnia fakt
    > przeprowadzenia transakcji przypadkowej osobie znajdującej się w danej
    > chwili w pokoju z telefonem. Dodatkowo takie potwierdzenie nie jest dla
    > banku żadnym argumentem bo przecież bank nie ma żadnej pewności, że
    > osoba potwierdzająca jest naprawdę właścicielem tego rachunku.

    nie do końca niepoprawne, bo dzwoni do klienta na numer telefonu który on sam
    podał do kontaktów ze sobą, poza tym najpierw jest pytanie czy rozmawia z
    właściwa osoba, i po trzecie rozmowa jest nagrywana

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1