eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCLIR w bankach - nowa zaraza?Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
  • Data: 2005-02-04 17:51:37
    Temat: Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > _Oni_ pytaja?

    Oni.

    > To dosc dziwne

    Specyficzne. Bank chce zweryfikować, że faktycznie rozmawia z klientem.
    Z drugiej strony zapomina o tym, że klient nie jest pewien, że
    informacje podaje bankowi.

    > - to chyba nie jest normalne by takie
    > dane podawac przez telefon, jesli nie wiemy kto dzwoni (a nie wiemy)?

    Wiemy w sensie:
    zaCLIRowane połączenie
    - dzień dobry, janina kolwalska, czy rozmawiam z panem janem nowakiem?
    - przy telefonie
    - dzwonię z inteligo, czy ma pan czas na chwilę rozmowy?
    - tak
    - pozwoli pan, że w celu weryfikacji zadam panu parę pytań:
    (i tu jak opisałem wcześniej)

    > Ja bym sie zaczal zastanawiac juz wczesniej, ale nazwisko panienskie
    > matki...

    Jedno z podstawowywch pytań inteligo (nie tylko).

    >>W gruncie rzeczy żadne to tajemnice, ale faktem, że
    >
    > ... te dane wystarcza do identyfikacji klienta (gdy to on dzwoni),
    > a wiec robia jako jakies tam haslo. Klient ma podawac haslo kazdemu
    > kto zadzwoni?

    Musi się prócz tego zalogować.

    Mówię - specyficzne. Z drugiej strony - jak to rozwiązać? Jeśli będą
    gadać z każdym, kto odbierze telefon, to też będzie źle...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1