eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCPN i odmowa autoryzacji... › Re: CPN i odmowa autoryzacji...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CPN i odmowa autoryzacji...
    Date: Tue, 12 Jul 2005 14:30:32 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <db15op$fhn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <davrmm$25v$1@news.ats.pl> <3...@n...onet.pl>
    <db11f7$23d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: overland10k.mo24.107.31.171.charter-stl.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1121196633 15927 24.107.31.171 (12 Jul 2005 19:30:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jul 2005 19:30:33 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <db11f7$23d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:356976
    [ ukryj nagłówki ]

    nod wrote:
    > Odmowa dokonania transakcji może nastąpić w szczególności w przypadku:
    > (...) niemożności uzyskania autoryzacji."
    > Pracownik obowiązek swój spełnił wywieszając stosowną informację. To
    > Twój problem, że nie zauważyłeś jej. Zgodnie z procedurą zamiast iść z
    > Tobą na ustępstwo mogła ta kobitka zadzwonić po policję, by Cię spisali.
    > A to dlatego, że ona jako kasjer nie ma prawa zatrzymać żadnych
    > dokumentów. Poza tym postaw się w jej roli - przychodzi klient, który
    > nie wiadomo czy nie udaje, że nie widział kartki i chce zostawić swoją
    > dziewczynę. Dziewczyna dzwoni na policję, że ją pracownicy esso
    > przetrzymują na stacji, skandal :P

    A to pierwszy klient na stacji benzynowej co to zatankował i nie ma jak
    zapłacić.
    To co piszesz masz rację.
    Druga racja jest też taka, żeby się wreszcie stacje benzynowe dorobiły
    procedury obsługi takich klientów.
    Bo można być uprzejmym i klienta nie stracić, a można być złosliwym i
    klienta stracić.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1