eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCPN i odmowa autoryzacji...Re: CPN i odmowa autoryzacji...
  • Data: 2005-07-14 08:31:06
    Temat: Re: CPN i odmowa autoryzacji...
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 14 Jul 2005 06:49:54 +0200, nod <n...@U...op.pl> wrote:

    >W takim razie nie rozumiem jednej rzeczy - kiedy próbuje dokonać
    >autoryzacji i na terminalu pojawia się komunikat "autoryzuj głosowo" to
    >dzwonię do CardPoint'u, łączę się z konsultantem któremu podaję nr
    >karty, kwotę transakcji, 3-cyfrowy kod na odwrocie karty, po czym muszę
    >przekazać słuchawkę klientowi.


    To nie jest autoryzacja głosowa, a kontrola antyfraudowa.

    >No i wreszcie - jakiś rok temu przez omyłkę ściągnąłem z konta klienta
    >za dużo kasy o ileś-tam groszy. Klient wyszedł, ja się za późno
    >zorientowałem, zadzwoniłem do CardPointu i pytam czy dałoby się tą
    >transakcję anulować, i przeprowadzić nową z poprawną kwotą. Konsultant
    >powiedział, że bez fizycznej obecności karty nie ma możliwości dokonania
    >autoryzacji. :/

    A nei mogłeś po prostu zrobić zwrotu?
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple
    ner/F1010031.html
    ___________/ GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1