eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCPN i odmowa autoryzacji...Re: CPN i odmowa autoryzacji...
  • Data: 2005-07-14 04:49:54
    Temat: Re: CPN i odmowa autoryzacji...
    Od: nod <n...@U...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W takim razie nie rozumiem jednej rzeczy - kiedy próbuje dokonać
    autoryzacji i na terminalu pojawia się komunikat "autoryzuj głosowo" to
    dzwonię do CardPoint'u, łączę się z konsultantem któremu podaję nr
    karty, kwotę transakcji, 3-cyfrowy kod na odwrocie karty, po czym muszę
    przekazać słuchawkę klientowi. CardPoint łączy się telefonicznie z
    bankiem wystawcy i bank wystawcy przepytuje klienta z danych. Jeżeli
    wszystko się zgadza ponownie otrzymuję słuchawkę, ponownie zgłasza się
    CardPoint, każe mi wejść w "Rejestracja transakcji" > przeciągnąć kartę
    > wpisać podany przez niego kod autoryzaji, który ręcznie wprowadzam na
    terminalu. Dokładnie taki przebieg miała autoryzacja karty klienta Pekao
    S.A. jakieś 3 tyg. temu. Po co w takim razie klient był proszony do
    słuchawki, po co gd wypytywali o różne dane?
    No i wreszcie - jakiś rok temu przez omyłkę ściągnąłem z konta klienta
    za dużo kasy o ileś-tam groszy. Klient wyszedł, ja się za późno
    zorientowałem, zadzwoniłem do CardPointu i pytam czy dałoby się tą
    transakcję anulować, i przeprowadzić nową z poprawną kwotą. Konsultant
    powiedział, że bez fizycznej obecności karty nie ma możliwości dokonania
    autoryzacji. :/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1