eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCPN i odmowa autoryzacji...Re: CPN i odmowa autoryzacji...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: nod <n...@U...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CPN i odmowa autoryzacji...
    Date: Thu, 14 Jul 2005 18:34:50 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <db647t$b7s$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <davrmm$25v$1@news.ats.pl> <3...@n...onet.pl>
    <db11f7$23d$1@nemesis.news.tpi.pl> <db15op$fhn$1@inews.gazeta.pl>
    <db2its$40a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <26d88$42d4e7d0$d4ba5985$25732@news.chello.pl>
    <f...@4...com>
    <db2ude$c2e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <l...@4...com>
    <db4qti$t4r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: siec.interblock.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121358909 11516 80.51.141.252 (14 Jul 2005 16:35:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jul 2005 16:35:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <f...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:357374
    [ ukryj nagłówki ]

    >>No i wreszcie - jakiś rok temu przez omyłkę ściągnąłem z konta klienta
    >>za dużo kasy o ileś-tam groszy. Klient wyszedł, ja się za późno
    >>zorientowałem, zadzwoniłem do CardPointu i pytam czy dałoby się tą
    >>transakcję anulować, i przeprowadzić nową z poprawną kwotą. Konsultant
    >>powiedział, że bez fizycznej obecności karty nie ma możliwości dokonania
    >>autoryzacji. :/
    >
    >
    > A nei mogłeś po prostu zrobić zwrotu?

    Taka właśnie była moja idea. Klienta już nie ma na stacji, ja odkrywam
    błąd w kwocie transakcji. Zadzwoniłem więc do CardPoint'u (BZ WBK) i
    pytam się czy mogę to odkręcić. A oni mi na to, że jeżeli nie ma już
    klienta z kartą to nie. Ja chciałem zrobić zwrot transakcji i ponowną
    autoryzację już na poprawną sumę. Ale mi powiedziano, że tak się nie da.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1