eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCPN i odmowa autoryzacji...Re: CPN i odmowa autoryzacji...
  • Data: 2005-07-14 16:34:50
    Temat: Re: CPN i odmowa autoryzacji...
    Od: nod <n...@U...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >>No i wreszcie - jakiś rok temu przez omyłkę ściągnąłem z konta klienta
    >>za dużo kasy o ileś-tam groszy. Klient wyszedł, ja się za późno
    >>zorientowałem, zadzwoniłem do CardPointu i pytam czy dałoby się tą
    >>transakcję anulować, i przeprowadzić nową z poprawną kwotą. Konsultant
    >>powiedział, że bez fizycznej obecności karty nie ma możliwości dokonania
    >>autoryzacji. :/
    >
    >
    > A nei mogłeś po prostu zrobić zwrotu?

    Taka właśnie była moja idea. Klienta już nie ma na stacji, ja odkrywam
    błąd w kwocie transakcji. Zadzwoniłem więc do CardPoint'u (BZ WBK) i
    pytam się czy mogę to odkręcić. A oni mi na to, że jeżeli nie ma już
    klienta z kartą to nie. Ja chciałem zrobić zwrot transakcji i ponowną
    autoryzację już na poprawną sumę. Ale mi powiedziano, że tak się nie da.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1