eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCallcenter w Inteligo?Re: Callcenter w Inteligo?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!bozon.softax.com.pl!not-for-mail
    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Callcenter w Inteligo?
    Date: 09 Jun 2004 12:28:38 +0200
    Organization: Softax news server
    Lines: 13
    Sender: marcink@cauchy
    Message-ID: <8...@c...softax.local>
    References: <ca6eqt$pmc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bozon2.softax.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1086777541 4938 62.89.75.144 (9 Jun 2004 10:39:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jun 2004 10:39:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Gnus/5.0808 (Gnus v5.8.8) XEmacs/21.4 (Common Lisp)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:303122
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czy ktos z Grupowiczow, moglby mnie oswiecic jak dlugo obecnie
    > trzeba czekac na zgloszenie sie Wacpana Konsultatna Inteligo
    > (0800121121)???

    To są ciężko pracujący ludzie, nie wiem czemu próbujesz ich
    obrażać. Jest teraz nawała telefonów związanych z migracją ePKO więc
    niestety trzeba czekać trochę dłużej.

    Jeśli chcesz się tylko o coś zapytać, rozważ zadanie pytania via
    formatka pomocy serwisu WWW, ktoś powinien w ciągu ~tygodnia oddzwonić
    lub odmailować. Jeśli Twoje pytanie jest niebanalne to konsultant i
    tak Ci raczej od razu nie odpowie tylko zapisze sprawę do wyjaśnienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1