  • Data: 2009-09-12 10:58:36
    Temat: Re: Carrefour Visa
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Loret wrote:

    > W ostatnim miesiącu nic w archiwum nie znalazłem.
    > Karta służyłaby li tylko i wyłącznie do płatności w Carrefourze i na ich
    > stcji benzynowej oraz na wszelki wypadek gdyby podstwowa karta
    > zastrajkowała.
    > Czy oprócz rocznej opłaty wynoszcej 25zł za każdy rok użytkowania nie ma
    > żadnych innych opłat?

    Jak ostatnio sprawdzałem, to było to 20zł, ale może podnieśli... Jest
    jeszcze "jednorazowa" opłata za zmianę pinu - chyba 10zł. (No, możesz
    nie zmieniać jak lubisz się uczyć nowych cyferek...)

    > Używa ktoś tej karty - jakieś wrażenia negtywne/pozytywne? Są jakieś
    > kruczki w regulaminie?

    Używam do zakupów w Carrefourze i jestem bardzo zadowolony. Zalety:

    - 1,5% rabatu na wszystko
    - aktualnie promocja: w piątki jeszcze +10% rabatu na wszystko w formie
    bonów towarowych
    - osobna kasa tylko dla płacących tą kartą - idealne rozwiązanie,
    zwłaszcza w okresie świątecznym, kiedy kolejki były po 20 osób do kasy,
    a ja sobie jak vip zawsze szedłem bez kolejki :-)
    - nie jestem pewien czy tak jest nadal, ale swego czasu całe zakupy
    można było rozłożyć na raty 10x0% (hehe - kupujesz chleb, kefir i pół
    litra i... spłacasz w ratach bez odsetek)

    Dodatkowe zalety:
    - karta działa przez Internet
    - nie ma jej w biku :-)

    > Możliwy jakiś podgląd transakcji (Sieć, bankomty, sklepy Carrefour)?

    "Podgląd" tylko przez telecentrum Carrefoura.

    --
    MiCHA